لزوم پيش‌بيني عوارض زيست‌محيطي توسعه و احداث متروي تهران

۳۶ بازديد

مديركل محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران: ارزيابي تأثيرات زيست محيطي پروژه ها و برنامه ها در برنامه ريزي شهري و مطالعات توجيهي پروژه مهم است. با توجه به ESA شيناس انصاري ، رئيس راه آهن تهران و حومه ، علي امام ، مديرعامل راه آهن تهران و حومه ، صبح امروز در جلسه …

لزوم پيش‌بيني عوارض زيست‌محيطي توسعه و احداث متروي تهران https://dana-news.ir/2020/12/19/لزوم-پيش‌بيني-عوارض-زيست‌محيطي-توسع/ دانا نيوز Sat, 19 Dec 2020 11:12:16 0000 اجتماعي https://dana-news.ir/2020/12/19/لزوم-پيش‌بيني-عوارض-زيست‌محيطي-توسع/ مديركل محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران: ارزيابي تأثيرات زيست محيطي پروژه ها و برنامه ها در برنامه ريزي شهري و مطالعات توجيهي پروژه مهم است. با توجه به ESA شيناس انصاري ، رئيس راه آهن تهران و حومه ، علي امام ، مديرعامل راه آهن تهران و حومه ، صبح امروز در جلسه …

مديركل محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران: ارزيابي تأثيرات زيست محيطي پروژه ها و برنامه ها در برنامه ريزي شهري و مطالعات توجيهي پروژه مهم است.

با توجه به ESA شيناس انصاري ، رئيس راه آهن تهران و حومه ، علي امام ، مديرعامل راه آهن تهران و حومه ، صبح امروز در جلسه ارزيابي اثرات زيست محيطي خطوط 8 ، 9 ، 10 و 11 مترو تهران شركت كردند. وي با يادآوري مسائل و مشكلات مختلف زيست محيطي در تهران گفت: “مشكلات زيست محيطي و مشكلاتي كه ممكن است در ساخت و ساخت خطوط مترو بوجود آيد بايد پيش بيني و بررسي شود و ارزيابي تأثيرات زيست محيطي براي آنها انجام شود.”

وي با اشاره به اسناد فوق ، شهرداري تهران وظيفه دارد مطالعاتي را براي تأييد نقشه ها و پروژه هاي شهر انجام دهد ، افزود: روند مطالعه نبايد براي محيط زيست توجيه شود ، اما تأثيرات زيست محيطي پروژه ها و برنامه ها بايد فراتر از مطالعات منطقي ارزيابي شود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران ، انصاري سرانجام ساخت خطوط 8 ، 9 ، 10 و 11 مترو را بررسي مي كند تا موضوع بيشتر بررسي شود و مسائل زيست محيطي در جريان اين پروژه نظارت شود. و سپس خواهد شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.