پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ ۱۵:۴۹ ۵۲ بازديد
چرا شارژ دهي چيز خوبي در بازاريابي چند سطحي است
شارژ دهي چيز خوبي در بازاريابي چند سطحي است. در واقع ، من تا آنجا پيش رفتم كه بگويم اگر شما در شركتي نبوديد كه پيشنهادات شارژ را ارائه مي دهد ، اين احتمال وجود دارد كه شركت شما آن درآمد منفعل و باقيمانده را كه براي داشتن صنعت به آن پيوسته ايد پرداخت نكند. …
چرا شارژ دهي چيز خوبي در بازاريابي چند سطحي است
شارژ دهي چيز خوبي در بازاريابي چند سطحي است. در واقع ، من تا آنجا پيش رفتم كه بگويم اگر شما در شركتي نبوديد كه پيشنهادات شارژ را ارائه مي دهد ، اين احتمال وجود دارد كه شركت شما آن درآمد منفعل و باقيمانده را كه براي داشتن صنعت به آن پيوسته ايد پرداخت نكند. …