فولاد مباركه، از گل به خودي‌هاي داخلي بي انگيزه مي‌شود

۲۶ بازديد

به گزارش خبرگزاري دانا نيوز اصفهان شركت فولاد مباركه اصفهان از اركان صنعت كشور است و مدتي مدير عامل در ليست تحريم هاي اقتصادي سركوبگرانه آمريكا قرار دارد كه محدود به خودكفايي در محصولات با ارزش افزوده و صنعت فولاد كشور است. با اين تحريم ها ، چند روز است كه نمايندگان مجلس براي تحقيق …

فولاد مباركه، از گل به خودي‌هاي داخلي بي انگيزه مي‌شود https://dana-news.ir/2021/01/19/فولاد-مباركه،-از-گل-به-خودي‌هاي-داخلي/ دانا نيوز Tue, 19 Jan 2021 10:53:06 0000 استان ها https://dana-news.ir/2021/01/19/فولاد-مباركه،-از-گل-به-خودي‌هاي-داخلي/ به گزارش خبرگزاري دانا نيوز اصفهان شركت فولاد مباركه اصفهان از اركان صنعت كشور است و مدتي مدير عامل در ليست تحريم هاي اقتصادي سركوبگرانه آمريكا قرار دارد كه محدود به خودكفايي در محصولات با ارزش افزوده و صنعت فولاد كشور است. با اين تحريم ها ، چند روز است كه نمايندگان مجلس براي تحقيق …

به گزارش خبرگزاري دانا نيوز اصفهان شركت فولاد مباركه اصفهان از اركان صنعت كشور است و مدتي مدير عامل در ليست تحريم هاي اقتصادي سركوبگرانه آمريكا قرار دارد كه محدود به خودكفايي در محصولات با ارزش افزوده و صنعت فولاد كشور است. با اين تحريم ها ، چند روز است كه نمايندگان مجلس براي تحقيق در مورد اين گروه راي مي دهند كه تا حدي منجر به ظهور رقباي فولاد مباركه مي شود. بگذاريد به زبان بيايند.

شايد تنها دريچه اي كه توليدكنندگان محلي به صورت اصولي در آن باز مي شوند ، تنها پنجره “انتقال زندگي ، نور و انرژي” به مقامات مسئول توليد داخلي باشد. دليل اين امر آنست كه طبق دستورالعمل ديگري از سوي رهبري ، توليدكنندگان ، توليدكنندگان و توليدكنندگان در راس موضوع مهم “توليد داخلي ، رونق اقتصادي و امنيت عمومي” هستند كه يك ميدان جنگ واقعي است.

فولاد مباركه نه از تحريم بلكه از فشارهاي داخلي رنج مي برد

در همين رابطه ، رئيس اتاق صنعت ، معدن و تجارت ايران ، سيد عبدالبهاب سهل آبادي گفت: خبرنگار دانا نيوز وي گفت: درست است كه فشار خارجي ها چالش هاي زيادي را در صنعت به ويژه در صنعت فلز ايجاد كرده است ، اما واقعيت اين است كه صنعت ما با اين مشكلات آماده است و اگر برخي خودكشي كنند عواقب آن غيرقابل برگشت است. شده است .

08

وي با وجود مشكلات ، تحريم ها و فشارهاي مداوم گفت كه جبهه صنعتي اين كشور هنوز در مرحله ابتدايي است و فولاد مباركه يكي از محصولات ، فروش و صادرات آن است. وي يك صنعتگر در كشور محسوب مي شود و ما نبايد اين پيچيدگي عظيم و هدفمند را دست كم بگيريم و به دليل سليقه نقش دشمنان تيغ ​​دار را بازي كنيم.

سهل آبادي گفت: “ما ديديم كه صنعت ما در مدت زمان كوتاهي اقداماتي انجام داده است. بسيار دشوار و باورنكردني است كه حمايت از صنعت يك وضعيت برد-برد باشد. اگرچه مرزها به روي ما بسته شده است ، اما جنگنده هاي خط مقدم در جبهه اقتصادي هستند.

ما نمي توانيم صنعت فولاد را ناديده بگيريم

به دنبال آن حجت السلام احمد صالح ، نماينده مجلس شوراي اسلامي خبرنگار دانا نيوز وي گفت: “يكي از بزرگترين پروژه ها در كشور توليد فولاد است و در همه صنايع از آن استفاده خواهد شد. ما نمي توانيم اين صنعت مهم را ناديده بگيريم اما بايد به رشد آن كمك كنيم.”

09

وي ادامه داد: “وقتي بازرگانان را به دليل خودكفايي رد كنيم ، مجازات آغاز مي شود ، كه در بسياري از صنايع به ويژه در فولاد ديده مي شود. خوشبختانه تحريم هاي دشمن باعث تقويت صنعت فولاد بيش از هر زمان ديگري شده است. » اما گاهي اوقات در شرايط فعلي كشور ، خود گل را بي فايده مي دانيم.

حجت الاسلام گفت: “واضح است كه اقدامات ترامپ خسارت بيشتري به بار آورده است و همه مي دانند ترامپ به جايي نخواهد رفت ، اما سياست ايالات متحده بايد به عنوان يك سياست تلقي شود.” و به نظر مي رسد هيچ گشايشي براي ترامپ وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.