تفاهم ايران و قطر بر گسترش همكاري‌ها در صنعت حمل‌ونقل

۱۵ بازديد

به گزارش شبكه هاي خبري ، به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي ، محمد اسلام وزير راه و شهرسازي روز دوشنبه با جاسم بن سيف السولاتي وزير حمل و نقل قطر ديدار و بر لزوم گسترش همكاري ها تأكيد كرد. حوزه حمل و نقل اسلام با تأكيد بر موضوعات مشترك فرهنگي و مرزي …

تفاهم ايران و قطر بر گسترش همكاري‌ها در صنعت حمل‌ونقل https://dana-news.ir/2021/02/16/تفاهم-ايران-و-قطر-بر-گسترش-همكاري‌ها-د/ دانا نيوز Mon, 15 Feb 2021 23:54:26 0000 عمومي https://dana-news.ir/2021/02/16/تفاهم-ايران-و-قطر-بر-گسترش-همكاري‌ها-د/ به گزارش شبكه هاي خبري ، به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي ، محمد اسلام وزير راه و شهرسازي روز دوشنبه با جاسم بن سيف السولاتي وزير حمل و نقل قطر ديدار و بر لزوم گسترش همكاري ها تأكيد كرد. حوزه حمل و نقل اسلام با تأكيد بر موضوعات مشترك فرهنگي و مرزي …

به گزارش شبكه هاي خبري ،

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي ، محمد اسلام وزير راه و شهرسازي روز دوشنبه با جاسم بن سيف السولاتي وزير حمل و نقل قطر ديدار و بر لزوم گسترش همكاري ها تأكيد كرد. حوزه حمل و نقل

اسلام با تأكيد بر موضوعات مشترك فرهنگي و مرزي بين دو كشور ، گفت: “اين يك واقعيت است كه فرصت ها و دلايل زيادي براي گسترش همكاري بين دو كشور وجود دارد.”

وي گفت: “اينها موضوعاتي نيست كه هركسي بخواهد به راحتي از آن عبور كند يا تغيير دهد.”

آمريكايي ها بيش از 40 سال كشور ما را محاصره كرده اند. اما اين محاصره براي ما استرس آور و طاقت فرسا بود ، اما همچنان باعث پيشرفت در همه زمينه ها شد.

وي افزود: “با توجه به تجربه كشورمان در زمان تحريم ها ، اين فرصت را داريم كه از اين موفقيت براي خدمت به همسايگان خود استفاده كنيم.”

وزير راه و شهرسازي كه از همكاري دولت قطر با ايران در دوره همه گير دشواري كرونا تمجيد كرد ، گفت: “قطر نه تنها پروازها را در دوره كرونا متوقف كرده بلكه در بسياري از مناطق به ايران كمك كرده است و اين تاريخچه روابط دو جانبه “كشور گسترش خواهد يافت

وي افزود: “ما از هرگونه همكاري و همكاري با دولت قطر در زمينه حمل و نقل استقبال مي كنيم و معتقديم كه اين همكاري ها هم براي ايران و قطر و هم براي همه كشورهاي منطقه مثمر ثمر خواهد بود.”

وي با بيان اينكه ايران كشوري چند فرهنگي و چند مذهبي است ، افزود: بايد وحدت بين اقوام عرب ، بلوچ ، تركمن ، آذربايجان و ساير اقوام در اين كشور وجود داشته باشد.

ال سيتي همچنين جلسه را مثبت ارزيابي كرد و از وزير راه و شهرسازي دعوت كرد تا از قطر بازديد كند تا از پروژه هاي حمل و نقل و ساخت و ساز اين كشور بازديد كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.